Enjoy it while you can Part 1

Niall J

saw this one the E-Tims site a couple of days ago. Makes you think. Need to put it up in 2 parts as it's a bit long.

A wee visit to Heaven.
A Celtic fan goes to visit his best friend Pat in heaven for a day, who passed away just after Celtic`s centenary year in 1988.
The friend walks in and spots Pat. Pat he shouts

Pat, whit you dain here?
Friend, Ach i just thought i`d come and visit you, av missed you so much..with that they give each other a great big hug.
Friend, So whit likes it in here?
Pat, aye it awright, you`ll never guess who came in the other day?
Friend, Who?
Pat, Cesar and Stevie Chalmers,then Harry Hood came in , that`s 6 of the Lions in here noo, they awe sit oar there laughing and joking, but Gods at his whits end wie Jinky, he`s always cairrying oan.
Friend, Whit diz God say aboot it?
Pat, `he jist laffs and shakes his heid.
Friend, thats a while yuv been in here noo eh?
Pat, Aye came in jist efter we won the Double in oor centenary year, Remember we wur both at Hampden that day, when Celtic scored in last 5 minutes to win the double?
Friend, Aye i`ll never forget that day, it wiz Scorching tae, remember?
Pat, aye good times.So whits happened efter oor centenary year, did we clean up?
Friend, well naw, things got quite bad for us Pat.The following year we stopped Rangers winning the treble, by winning The Scottish cup, We beat them wan nothing, Wee Joe Miller scored.
Pat, Ach that`s no to bad, least we won something.
Friend, Pat, but things got a lot worse.
Pat, Whit dae ye mean ?
Friend, well remember we were always oan aboot The Kellys and Whites, no spending money?
Pat, Aye.
Friend, well Rangers took full advantage of it and started to dominate us , we wur oan oor knees.
Pat, Whit ye mean oan oor knees?
Friend, Pat we cudny compete with them, they wur buying aw the best players,and as usual we wur spending pennys hoping to catch them up, but it wiz in vain.But the funny thing is, they signed a tim.
Pat, Rangers signed a tim, ye winding me up?
Friend, naw, and you`ll never guess who they signed?
Pat, who?
Friend, Mo Johnstone!
Pat,Thee Mo Johnstone that played wie us, or another wan?
Friend, aye Thee Mo Johnstone.
Pat, hod oan, i wiz at Love Street wie you the day we beat St Mirren 5 nuthing tae win the league, he scored fur us that day,and your trying tae tell me he signed fur them?
Friend, aye Pat it`s awe true, he even scored the winner against us in the last minute at Ibrox
Pat, ah canny believe whit yer telling me here,
Friend, Pat it gets a lot worse, it wiz hard times for Celtic fans.
Pat, whit dae ye mean, it gets a lot worse?
Friend, well ah dunno how to tell ye this, but they went on tae git 9 in a row.
Pat, ye mean they equaled Jock Steins 9 in a row.
Friend, aye Pat, it wiz sare watching it.
Pat, but surely we musta won sumhing.
Friend , we did, we won a Scottish cup under Tommy Burns, but things wur a mess.
Pat, canny believe they won 9 in a row,
Friend, Pat it`s awe troo, but things took a change fur the better but it wiz a long hard slog.
Pat, whit dae ye mean?
Friend,well ye remember ah wiz telling ye aboot The Whites and Kellys, well the celtic fans finally hid enuff ae them, and started protesting and boycotting games in the hope they wid leave.
Pat, an did they leave?
Friend, well no at first, they did their usual an tried tae pull the wool oar our eyes.
Pat,whit dae ye mean?
Friend, well they telt us we wur moving fae Paradise tae Cambuslang an we wur gonna git a state of art stadium
Pat, Please don`t tell me we moved away fae Paradise.
Friend, naw Pat we didny, we`re still there the day.
Pat, Ye nearly gave me a heart attack there.So whit happened next?

Back